Pagini

joi, 25 octombrie 2018

Viitorul e aici

Sursa: expressoft.eu

Întotdeauna am preferat să îmi petrec timpul în locuri liniștite, unde nu simți că ești sufocat din toate părțile de oameni și de... timp. Restaurantele nu fac excepție de la regulă.

E mult mai bine, în opinia mea, să iei cina într-o atmosferă pașnică, relaxată, chiar idilică, decât într-o locație aglomerată, în care ai impresia non-stop că ești privit.

Eh, poate e doar părerea mea. Nici nu contează. Odată intrat pe terenul meu, te adaptezi ideilor și nebuniilor mele... de fapt, le citești.

Așadar, azi călătorim împreună în lumea restaurantelor mici și intime. Ce pot să zic, sunt o romantică incurabilă, total neîndrăgostită.

Bun, hai să trecem la aspecte mai practice și să vedem cum am (aș, mai exact - sunt egoistă de data aceasta și nu accept decât gândurile mele) moderniza serviciile oferite de către restaurant.

Sigur, e frumos un aranjament rustic, nu am ce comenta, însă trăim totuși în secolul 21. Adaptarea e esențială și ar fi mare păcat să nu beneficiem de avantajele tehnologiei. Da, inclusiv servirea într-un restaurant clasic, drăguț și discret poate fi îmbunătățită.

Sursa: expressoft.eu

Mulțumită Expressoft Technology, am câteva sugestii. Fii cu băgare de seamă, ți le prezint în continuare.

De ce să apelezi la metode software marcaj restaurant?

Recomand fără doar şi poate aplicația Expressoft Cloud. E de-a dreptul fantastică ea ca atare, dar sunt și mai și funcționalitățile sale. Aceasta este soluția de marcaj și gestiune potrivită afacerii tale. Nu mă crede pe cuvânt, ci convinge-te.

1. Îți permite să vezi numărul zilnic al clienților, fără a sta să îi numeri, dar și să jonglezi ușor printre rezervări.

2. Afli rapid cui ai dat masa numărul 5, la ce oră ajung oaspeții și toate informațiile necesare. În mod obișnuit, ospătarii aleargă de colo - colo și nu mai au idee bieții de ei cum să o scoată la capăt. Plus că unii clienți mai și comentează că a fost așa și nu invers rezervarea...

3. Cu sistemul acesta inovator, ai practic un POS restaurant. Pe lângă cele menționate mai sus, clientul are opțiunea de a combina plata, de la numerar și card bancar, până la plata în cont. Poate da un tichet electronic și restul sumei o transferă din cont... simplu ca bună ziua.

4. Factura vine în câteva secunde și se adaugă fără probleme CUI-ul pentru o posibilă decontare.

Sursa: expressoft.eu
Totul este posibil. 

5. Stai așa, încă nu ți-am spus cea mai tare chestie. Comanda ta e preluată electronic de către ospătar, iar în următoarea secundă e transmisă la bucătărie. Adio așteptării create de notatul pe foi, organizarea lor și deplasarea în "spatele scenei", unde se întâmplă cu adevărat spectacolul.

6. De asemenea, aplicația prezintă frumos și cu stil opțiunea de vouchere, reduceri și așa mai departe. Important e ca proprietarul să dorească să își fidelizeze clienții, pentru că are posibilități din plin.

7. Monitorizarea angajaților nu a fost nici când mai ușoară. Se vede în program ora la care a intrat serios în muncă, dacă a tras chiulul și ce productivitate a avut. E o bună formă de motivare a personalului. Dacă vor premii, se adaptează. Cert e că nu pot păcăli calculatorul.

8. Ține evidența tuturor consumabilelor. Desigur, fiind vorba de un restaurant, ne referim în special la produse alimentare. Totuși, mai există, spre exemplu, hârtie pentru imprimantă și... la baie. Nu sunt chiar atât de pierdută în timp și spațiu, precum par.

9. Indiferent în ce parte a lumii s-ar afla, proprietarul vede în orice moment situația afacerii. Rapoartele online îi sunt la dispoziție, numai internet să aibă la îndemână. Acolo sunt prezentate îngrijit, inclusiv sub formă de grafice, toate cheltuielile și încasările survenite. Absolut nimic nu scapă ochiului vigilent al... monitorului.

10. A apărut vreo problemă cu software-ul? Nu răspunde la comenzi, s-a blocat sau are erori? Echipa de asistență Expressoft Technology e mereu pregătită să rezolve orice defecțiune şi oferă suport tehnic 24/7. Nu mai suntem pe vremuri, când duceam produsul la reparat și așteptam Dumnezeu știe cât... Nu, lucrurile se întâmplă aici și acum.

Deja m-am pierdut printre atâtea avantaje. Nu mai insist, oferta e foarte detaliată și complexă. Trebuie atent studiată, cu timp și răbdare.

Nu mai pare imposibil să conduci un restaurant, nu-i așa? Normal, dar doar dacă ai soluția Cloud a celor de la Expressoft

Cert e că viitorul a venit. În urmă cu cinci ani, nici nu ne permiteam să visăm la o asemenea tehnologie... Oare ce va aduce ziua de mâine?

Articol scris în cadrul concursului SuperBlog 2018 J

2 comentarii:

  1. Buna, Dana!

    Iti multumim pentru interesul acordat probei noastre si iti dorim succes!

    Cu ganduri bune,
    Echipa Expressoft.

    RăspundețiȘtergere