duminică, 6 octombrie 2019

Când puful nu îți dă pace, carourile te salvează

Sursa: answear.ro
Sunt o simplă fată, am dulapul ticsit de haine și nu am niciodată cu ce să mă îmbrac. Clasic.

De fapt, ca să fiu sinceră, până la urmă optez mereu pentru o ținută sau două, nici nu mă obosesc să arunc o privire mai atentă în șifonier sau să mă gândesc ce minunății conține el. Odată cumpărate, hainele stau frumos acolo și nu deranjează pe nimeni. E un fel de cutie a misterelor.

Nu m-am stresat vreodată în mod special cu stilul vestimentar, însă am fost întotdeauna vehementă în legătură cu ceea ce îmi place și ceea ce nu. În cazul meu, există doar două variante: da sau nu, nu accept cale de mijloc.

Pentru că, deși nu îmi schimb garderoba în fiecare sezon, țin în general cont de regulile nemuritoare de bun gust. Adopt un singur punct central al vestimentației, mă concentrez pe culorile neutre (aici mint, am o slăbiciune pentru rozul puternic și roșu, dar despre asta voi vorbi puțin mai încolo).

Și, dacă tot am adus în prim plan moda, e momentul oportun să îți dau detalii legate de ceea ce iubesc și... urăsc. Să fim serioși, toți avem anumite preferințe, iar eu nu sunt o fire tocmai timidă. Uneori sunt prea sinceră, ar spune unii.

Pantofii cu puf, accesoriile de acest fel pentru poșete, pălăriile și toate celelalte elemente din categoria găină puf colorat

Ce crezi, mă dau în vânt după ele sau fug mâncând pământul atunci când le văd? Mda, a doua variantă este cea corectă.

Mulțumesc divinității că în acest moment nu se mai poartă (poate din cauză că a venit frigul, pentru că multora nu le pasă că oficial a trecut tendința respectivă și se încăpățânează să etaleze acele hidoşenii pe stradă).

Știu, sunt rea. Trăim într-o lume liberă și oricine poate să facă ce îi trece prin minte. Dar de ce ți-ai atașa animalul de companie la încălțăminte este peste puterea mea de înțelegere.

Cred că e singura tendință care efectiv m-a exasperat. Oriunde mergeam pe stradă, dădeam de cel puțin un model "fancy" de puf. Dacă aveam o zi extrem de "norocoasă", puteam vedea chiar și câte o geantă de damă accesorizată cu mai mulți bulgări colorați.

Îmi amintesc că eram la un curs de la facultate și colega din fața mea avea un ditamai puful la poșetă. Nici cea din stânga nu era mai prejos, având sandale parcă asortate acesteia. Sala era una relativ mică, așa că dintr-odată am simțit că mă sufoc. Iar când eram gata să deschid gura și să le întreb ce le-a apucat, ce le-am făcut ca să mă chinuie vizual într-un asemenea hal, mi-a aterizat privirea la catedră...

Bineînțeles că nici doamna profesoară nu era mai prejos și avea un puf mare, gras şi roșu la poşetă. Mi s-a închis gura instant, fiindcă da, nu era prea inspirat să fac vreo glumă proastă la adresa echipei #pufoseniainvinge.

O singură nelămurire am, oare când i-am spus colegei cu poşeta despre fobia mea pentru puf? Nu de alta, dar anul acesta am primit de ziua mea...
Sursa: arhiva personală
Trecând la partea pozitivă a vieții, anunț cu profundă încântare că...
Sursa: answear.ro

Sunt din nou la modă carourile!

Imaginează-ți că la finalul subtitlului sunt o duzină de emoji cu inimioare. Cam asta exprimă starea mea de spirit atunci când ne referim la acest trend.

Sunt înnebunită după toate piesele vestimentare în carouri, iar asta se întâmplă de ani buni... Mai exact de vreo 11, când mă uitam la celebra telenovelă Rebelde și visam să merg la un liceu unde se poartă uniforme. Mi-am și cumpărat o fustă în carouri roșii și roz, care era marea mea mândrie.

(P.S.: e adevărată zicala "ai grijă ce îți dorești, pentru că s-ar putea să primești". Am purtat uniformă în liceu, însă nu chiar ceea ce mi-am dorit.)

Oricum ar fi, o fustă în carouri arată demențial inclusiv și în ziua de azi cu o pereche de botine de damă elegante. Sau (imaginea alăturată)...

Sursa: arhiva personală (2011)
Unele trenduri nu se vor demoda niciodată și stilul carouri e cu siguranță unul dintre ele.

Dacă tot trecem puțin prin lanțul amintirilor, în clasa a 8-a nu mă dezlipeam nicio clipă de tenișii din poză. Ce vremuri...

Acum mă bate gândul să îmi achiziționez o geacă de iarnă pe acest model. Nu știu de ce, dar cele mai interesante mi se par paltoanele bărbătești... Sper să găsesc ceva la fel de atractiv și în raionul pentru femei.

Hai că mi s-a deschis apetitul pentru shopping și banii trebuie cheltuiți. Te-aş invita să mi te alături, însă mă tem că vei alege ceva cu puf...

Articol scris în cadrul concursului SuperBlog 2019 J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu