marți, 19 martie 2019

Viața fără pizza e "pustiu"

Sursa: Dodo pizza
E marți seara, am avut o zi lungă și sunt extrem de obosită. Mi-e foame. Nimic din ce este în frigider nu îmi face cu ochiul. Ce face un om deștept? Comandă pizza!

Evident că nu stau nici eu pe gânduri și fac pasul cel mare. Măcar în seara asta să dau dovadă de o sclipire de inteligență. Cât aștept eu să mi se facă livrarea, mintea nu stă locului și am simțit nevoia să îți scriu.

Mi-am amintit ce înseamnă de fapt să mănânci pizza. Delicatesa aceasta culinară nu e un simplu fel de mâncare. Nici pe aproape. Mersul la pizza e un adevărat ritual, o desfătare și un prilej de a crea amintiri.
Sursa: Dodo pizza
Nu știu cum stă situația în cazul tău, dar eu nu obișnuiesc să mai zic că merg la restaurant, ci direct la pizza. În marea majoritate a timpului oricum asta comand. Și nu regret nimic.

Am petrecut la pizza tot felul de momente, de la ziua mea de naștere și până la cununia civilă a unchiului meu. Chiar și atunci când asociația de studenți din care fac parte a organizat o seară de film într-o cafenea, eu mi-am comandat o pizza. Nu glumesc când spun că filmul a fost cu mult mai captivant datorită răsfățului papilelor gustative.

Lumea e mai colorată cu o pizza alături și, sincer vorbind, eu simt că evocă un sentiment de tinerețe pură. Nu contează că ai parte de o seară în oraş cu prietenii sau de una de leneveală, urmărind un serial, ci ideea în sine. Zilele (şi nopțile) în cauză nu se mai întorc.

Am fost ultima dată la pizza în urmă cu două săptămâni, împreună cu colegii de la firma cu care am o colaborare. A fost cu atât mai simpatic momentul, cu cât, lucrând de acasă, cu doi din trei m-am văzut pentru prima oară. Am sărbătorit 8 martie și faptul că ne-am întâlnit. Am povestit vrute și nevrute, am râs și am făcut planuri de viitor.

A fost o seară frumoasă, care mi-a demonstrat din nou cât de mult îmi arată Dumnezeu că mă iubește prin oamenii minunați din jurul meu. Lucrurile mărunte dau farmec tabloului vieții, iar o pizza înseamnă uneori foarte mult.

Sursa: Dodo pizza
Am multe alte amintiri la o "felie" de pizza, momente care mă vor însoți pentru totdeauna. Din fericire, toate sunt fericite. Ok, sună tare ciudat, deci hai să reformulez: am avut numai experiențe cu impact pozitiv.

Din multitudinea de evenimente ce îmi trec acum prin cap, se remarcă detașat ziua de naștere de anul trecut a unei prietene nemaipomenit de dragi mie, cea pe care o consider sora mea mai mică. Nu, aceasta nu a implicat nebunie, multă lume și muzică dată la refuz. Din contră.

A fost o seară de neuitat pentru că patru fete s-au uitat la TV, au făcut haz pe seama unor reality show-uri şi şi-au destăinuit secrete. (Da, rețeta funcționează inclusiv după majorat, poate mai cu succes decât înainte.)

Bineînțeles că au urmat sfaturi, povestiri incredibile și râs cu lacrimi. O simplă livrare pizza face minuni cu starea de spirit. Șampania și pizza nu sunt tocmai din același film, dar atunci au fost, pentru că așa am vrut noi. Totul a fost perfect. 

Recunoaște, sunt destul de rare clipele în care chiar suntem cu toții autentici. Eu am trăit asta în câteva ocazii, una fiind descrisă mai sus.

Aș putea continua la nesfârșit cu întâmplările trăite la pizza. Acolo mi-am revăzut la un moment dat, după doi ani, colegii din generală. Oare cum ar fi să repetăm acum, la opt ani de la terminarea acelei perioade a copilăriei, experiența?
Sursa: Dodo pizza

Sunt sigură că voi mai trece prin situații memorabile, pe care numai o pizza le poate pune mai bine în valoare și înțelege. La fel va fi și în cazul tău.

Îmi pare rău numai că în Oradea nu mă pot bucura de o #pizzaneobişnuită. Dodo pizza nu a ajuns încă la noi. Totuși, profită și comandă pizza București sau în Brașov. Ai posibilitatea să vezi live bucătăria în timp ce pizza ta e preparată. Unde ai mai pomenit așa ceva?

Hmmm, am gratuit pe tren. N-ar strica să fac o nouă vizită în capitală... Când termenele limită te omoară, o pizza bună te relaxează!

Articol scris în cadrul concursului Spring SuperBlog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu