luni, 13 februarie 2017

Ziua iubirii / Love's day


[below in English
 
Februarie e luna romantismului, iar ziua de mâine e considerată a-i fi apogeu. Mie mi se pare trist și cred că iubirea e subestimată. De ce avem nevoie să ni se spună când să ne manifestăm sentimentele? De ce trebuie să sărbătorim iubirea o singură zi pe an?

Dacă iubești pe cineva, arată-i asta în fiecare zi. Gesturile mici fac diferența și, în plus, nu e nevoie de o zi anume în care să îi faci o surpriză unei persoane iubite. Cu cât e gestul mai spontan, cu atât va fi mai apreciat.

Surprinde oamenii pe care îi iubeşti. Da, ai citit bine. Eu nu fac referire acum numai la dragostea aceea romantică și nebună. Bineînţeles că visăm cu toţii cu ochii deschişi la întâlnirea sufletului pereche, dar toate se întâmplă cu un scop şi la timpul lor. Viaţa e frumoasă şi dacă eşti singur. Sunt nenumărate alte feluri de a iubi. Toate tipurile de iubire au propriul farmec și sunt speciale. Poate că nu ești într-o relație, însă asta nu înseamnă că nu iubești.

Eu îmi iubesc familia și prietenii. Iubesc animalele și vara. Iubesc dulciurile. Iubesc lumea și încerc să învăț cum să-mi exprim cât mai bine sentimentele. Îmi place mie să spun că am o inimioară de gheață, dar nu e chiar așa. Iubesc fără limite. Ce-i drept, dintre toate, cea mai defectuoasă relație o am cu dulciurile, dar dragostea e reciprocă și lucrez din greu la stoparea ei.


-----------------------------------------------------------------------------


February is the month of romance, and tomorrow is considered to be its highest point. I find it sad and I think that love is underestimated. Why do we need to be told when to manifest our feelings? Why do we have to celebrate love only one day a year?

If you love someone, show it every single day. Small gestures make the difference and, in addition, it does not take a special day to surprise a loved one. The more spontaneous is the gesture, the more it will be appreciated.

Surprise the people you love. Yeah, you read it well. I am not referring now only to that romantic and crazy love. Of course we all dream to meet our soulmate, but all happens with a purpose and at the perfect time. Life is beautiful even if you are alone. There are countless other ways to love. All kinds of love have their own charm and they are special. Maybe you're not in a relationship, but that does not mean you do not love.

I love my family and friends. I love animals and summer. I love sweets. I love the world and I try to learn how to best express my feelings. I like to say I have an ice heart, but it's not true at all. I love without limits. The truth is, of all, the most defective relationship I have with sweets, but love is mutual and I work hard to stop it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu