marți, 9 octombrie 2018

Noi doi și un city break de neuitat

Sursa: christiantour.ro
Iubirea e magică, iar eu sunt îndrăgostită și simt asta tot mai puternic cu fiecare bătaie a inimii. Nu contează dacă vorbim de a mea sau de a ta, deoarece inimile noastre se sincronizează perfect. Ele au devenit una singură. Sau nu.

Cel puțin azi voi fi amorezată, de dragul discuției... sau să fie adevărat? Te las pe tine să ghicești.

Pentru că acei fluturi în stomac îmi chinuie existența, îmi fac fără să vreau filme în cap... filme în care uit de lume și plec de nebună cu tine el. Te întrebi unde?

Ei bine, pentru că timpul îmi e și ne e super limitat, ar fi bine să profităm măcar de câteva oferte city break.

Sunt decisă, nu încape îndoială că vom avea un city break in Barcelona. Eu am fost acolo primăvara aceasta și m-am îndrăgostit iremediabil de tot ce înseamnă acel oraș. Vreau neapărat ca prima noastră vacanță împreună, în care suntem doar noi doi și restul lumii, să fie acolo.

Sunt nerăbdătoare să ne plimbăm ținându-ne de mână prin toate acele locuri minunate pe care eu le-am văzut. Să știi că visam la noi doi pe atunci, la "cum ar fi...?" al nostru.

Sunt într-un nor de fericire și nu vreau să cobor pe pământ. Hai, totuși, să o fac doar cât să stabilim itinerariul.


6 locuri de vis pe care le vom vizita în Barcelona

Sursa: christiantour.ro
1. Prima și poate cea mai importantă oprire va fi Sagrada Familia. Locul acela e... incredibil! Cuvintele sunt sărace pentru a-i descrie grandoarea și frumusețea. Pare pur și simplu din altă lume.

Sunt convinsă că, fiind împreună, vizita va fi și mai specială. Hmmm, n-ar fi rea o nuntă acolo în viitor. Asta așa, ca informație.

Culorile, muzica și nenumărații turiști vor fi poate prea multe deodată, dar eu voi fi acolo. Mereu sunt.


Sursa: arhiva personală
2. Mergem imediat după la plaja Barceloneta, în plimbare. Nu e tocmai aproape, recunosc, însă mersul pe jos face piciorul frumos. Nici oamenii în vârstă nu se plâng, așa că să nu aud niciun sunet.

Fie vară, fie iarnă, renumita plajă a Barcelonei e superbă. Nisipul are o strălucire aparte...

Sursa: arhiva personală



Apropo, pentru că mergem într-un city break Christian Tour, care e super ieftin, ne vom permite cu economia făcută să mâncăm la un restaurant din zonă. Vreau să devorez neapărat crema catalană. Dacă ai încercat o dată, devii dependent. E delicioasă!

Ok, ok, luăm și o paella, deși cea mai bună se găsește în comunitatea valenciană. Dăm o fugă până acolo data viitoare, sweetheart?




Sursa: arhiva personală

3. Trecem rapid și pe la stadionul Camp Nou. Rapid înseamnă maxim jumătate de oră. Fie, facem un compromis și rezist mai mult, dacă mergem imediat după la shopping.

Nu sunt deloc o împătimită a fotbalului, dar ce nu face omul în numele iubirii?

A nu se înțelege greşit, asta nu e o declarație de dragoste. Nu recunosc nimic nici în fața Marii Adunări Naționale, cum mai spune tata uneori.


Sursa: pixabay.com
4. Am făcut avertizarea, nu mă poate acuza nimeni că nu. La Rambla ne așteaptă cu ale sale magazine fără de sfârșit. Închipuie-ți, e o stradă lungă, cât vezi cu ochii, plină cu magazine pe ambele părți! Găsești haine, accesorii, suveniruri... tot ce vrei. Pa-ra-dis!

Hei, ştii că nu sunt regina fashion-ului, însă nu mă pot abține să nu arunc măcar o privire. Am rămas în relații bune cu o localnică, motiv pentru care vom afla de unde merită cu adevărat să facem cumpărături.


5. Acum urmează ceva special. Eu n-am apucat să o fac, dar o vom face noi: ne urcăm pe Montjuic! N-ai frică de înălțimi, nu-i așa? Am auzit că peisajul de pe munte e superb.

Uite, avem ceva ce va fi doar al nostru. Îl vom vizita împreună și vom împărți fiecare amintire. Acum. Întotdeauna.

Dacă tot suntem aici, facem cumva să ne apuce seara și să mergem în parc pentru spectacolul apei. Vorbesc cât se poate de serios.

Sursa: arhiva personală

În toți cei 22 de ani ai mei, n-am mai văzut ceva atât de fantastic. Mi s-a tăiat efectiv respirația. Tu vei privi ineditul, iar eu te voi privi pe tine. Nu vreau să pierd sclipirea din ochii tăi atunci când vei fi surprins. Crede-mă, amândoi vom fi fascinați.


Sursa: christiantour.ro
6. Ar trebui să ne limităm, nu? Un city break e pentru un weekend, până la urmă. Promit că Parcul Güell e ultima atracție... pentru moment.

Ideea e că tot mergând dintr-un capăt al Barcelonei în celălalt, sper să vedem casele lui Gaudi, Arcul de Triumf, cartierul gotic și așa mai departe. Să nu uităm de Muzeul Pablo Picasso.

Revenind la parcul nostru, de aici se vede întregul oraș. Ce pot să spun, e la înălțime, din toate punctele de vedere. Asta ca să nu mai menționez că e un peisaj de poveste Trebuie să vezi ca să crezi.


Tot ce e frumos trece repede. Numai dragostea e altfel şi crește în timp...

Încă mai stai pe gânduri? Începe să împachetezi. Eu intru chiar acum pe site să cumpăr bilete de avion Christian Tour. Am auzit că au reducere și mai mare decât de obicei!

Articol scris în cadrul concursului SuperBlog 2018 J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu