duminică, 14 octombrie 2018

Ceva ce mi-aș fi dorit să știu acum o lună...

Sursa: vindem-ieftin.ro

Știai că o recenzie video a livrării produselor comandate îți poate aduce reduceri semnificative și alte surprize? Stai, nu prea are sens dacă o spun așa. Hai să te mai fierb puțin de tot și să o iau frumos cu începutul. Pas cu pas ajungem la locul potrivit. Așadar...

Indiferent dacă trăiești la casă sau la bloc, mereu trebuie să repari sau să modifici câte ceva. Viața e chiar pustie fără aceste evenimente cotidiene. Uneori se strică o țeavă rectangulară sau altceva asemănător, iar alteori pur și simplu ai nevoie de o schimbare.

Realist vorbind, e depresiv să vezi mereu același "peisaj" când te întorci acasă după o zi lungă și obositoare la muncă. Parcă ar fi drăguț un alt tapet sau o nouă ușă de garaj. Nu ești de acord cu mine?

Ei bine, din categoria "vreau altceva" a făcut parte de curând și mama. La începutul acestei toamne, s-a hotărât brusc și a fost de neoprit (încă se întreabă câteodată pe cine am moștenit eu când fac astfel): renovăm baia. Am făcut-o, desigur.

Ce nu s-a realizat a fost încântarea pe care spera să o obțină la sfârșitul lucrărilor de "reabilitare". Mă rog, ea a fost destul de mulțumită, însă tata e și acum la polul opus. "Nu-mi plac culorile gresiei și faianței. Erau bune nişte nuanțe mai închise", ne spune el adesea.

Știi ce e culmea? El a ales produsele cu mâna ochii lui.

Sursa: vindem-ieftin.ro
Ar fi putut fi așa (imaginea de sus), dar e așa (imaginea de jos)…

Sursa: arhiva personală

Asta mă duce cu gândul departe (sau nu chiar), mai exact la faptul că nu e întotdeauna suficient să vezi ceea ce achiziționezi. Nicidecum. Ai nevoie de mult mai mult de atât. Fii fără grijă, afli în continuare de ce.

Întâmplarea face că acum, la aproximativ o lună de la reamenajare, am găsit un site cu... de toate. Vindem-ieftin.ro oferă o gamă variată de materiale de construcții la prețuri accesibile tuturor buzunarelor. Nu contează dacă vorbim despre persoane fizice sau juridice.

De ce e mai rentabil să cumperi de aici, online, decât dintr-un magazin fizic obișnuit? Eviți costurile de manipulare și stocare a materialelor. Site-ul în cauză se ocupă de brokeraj în domeniu, ceea ce înseamnă că face intermedierea între tine și producător. E cât se poate de simplu.

Ai acces la nenumărate sortimente (producători) ale acelorași produse. Tu alegi ce ți se potrivește sau chiar ceri sfatul specialiștilor. Vindem-ieftin.ro are o echipă de oameni iscusiți în spate, oameni ce te vor ajuta cât ai clipi să iei decizia corectă.

Probabil că cel mai curios lucru ți se va părea prețul... care efectiv lipsește de pe site. Nu sări rapid la concluzia că vor să te înșele. Ești departe de adevăr. De fapt, asta e tot în avantajul tău.

Prețul este negociabil, în funcție de cantitatea pe care o comanzi. Cu cât achiziționezi mai multe materiale de construcții, cu atât vei economisi mai mulți bani. Echitabil, nu-i așa?

Nu mai sta pe gânduri și aruncă o privire pe site-ul Vindem-ieftin.ro!

Parcă mai era ceva... Ah, da! Ai șansa să devii un cameraman celebru.

Filmează primirea și deschiderea coletului, iar mai apoi încarcă video-ul pe site. Vei fi răsplătit. Degeaba mă tragi de "limbă", nu-ți spun chiar totul. Iubești și tu misterul.

Apropo, sper că realizezi că nu ai fi îndemnat să trimiți o recenzie video dacă ai fi fraierit. Nu e cazul.

Doamne, de ce nu am aflat eu mai devreme despre acest site minunat?... Eh, măcar profită tu de oportunitate. Eu promit că o voi face data viitoare. Mereu există o dată viitoare când ne referim la reamenajarea locuinței. Știi și tu asta la fel de bine ca și mine...

Gata, ajunge cu povestitul. Să ai spor la demolat și renovat!

Articol scris în cadrul concursului SuperBlog 2018 J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu