marți, 2 aprilie 2019

Fii copil mereu: joacă-te până la 80 de ani!

Sursa: cutia.ro
De luni încep să privesc cu jind spre weekend. Acestea sunt zilele în care apuc și eu să mă relaxez puțin. Nu prea mult, că strică. De obicei atunci scriu articolele pentru SuperBlog, deci e clar ce idee am eu despre deconectare.

Oricum, din când în când mai petrec și eu timp cu fetele mele sau cu familia. Fie că ieșim la iarbă verde, ne uităm la TV sau pur și simplu povestim despre cum ne-a trecut vremea, e bine că suntem împreună.

Sinceră să fiu, eu în cazurile de genul mă plictisesc grav. Toată lumea îmi spune că sunt hiperactivă și că ar trebui să mai iau câte o pauză. Nu prea știu ce e aia. O prietenă (când vorbeam despre un tip mai... să zicem distrat) mi-a spus pe față să pun mâna pe băiat că așa voi învăța și eu să mă relaxez. Mda, n-am făcut-o... deocamdată. Vă țin la curent dacă se schimbă ceva.

Astfel, trebuie să îmi țin cumva mintea ocupată și să am o activitate inclusiv atunci când sunt  cu ai mei. Am întotdeauna idei geniale, astfel încât am și găsit ceva: jocuri de societate!

Hei, să știi că nu sunt numai pentru copii. Unele au chiar o vârstă minimă de 6 sau 8 ani. Au creat cei de la oxygame o varietate de asemenea jocuri, pe care le poți juca și tu cu familia sau prietenii.

Îți fac câte o scurtă prezentare a celor două jocuri care m-au fascinat pe mine și pe care intenționez să le cumpăr. Poate reușesc să te corup și pe tine. În caz contrar, fii fără grijă, vei găsi pe site-ul lor ac și de cojocul tău.

Sursa: cutia.ro

Până și numele îi dă prestanță. Ei bine, acesta este un joc cu cărți. Pare simplu, dar e destul de complex.

Ai porturi, galbeni cu care să cumperi diverse personaje (muncitori și mulți alții), dar şi un timp limită în care să îți învingi adversarii. Este o opțiune super tare pentru că se poate juca în minim 2 persoane.

În funcție de ce achiziționezi, câștigi puncte de victorie care îți vor fi utile... la final, evident. Scopul tău este să fii cel mai bun, desigur, însă ține cont că asta depinde într-o oarecare măsură și de noroc. Contează ce mână extragi, dacă știi când să te oprești și ce alegeri faci.

După cum observi, ești testat pe mai multe planuri și ai nevoie să îți faci o strategie. Nu intru în detalii "tehnice" fiindcă n-ai cum să înțelegi cu adevărat jocul decât atunci când îl ai efectiv în fața ta. Totuși, asta nu e tot, deoarece a apărut și...
Sursa: cutia.ro


Acesta vine cu anumite cărți noi, dar și cu contracte. Poți juca împreună cu amicii, adică să colaborați, sau să fiți într-o strânsă competiție. Cum alegi: să lucrați cot la cot pentru a completa cerințele contractului sau să fie o luptă aprigă pentru cine ia mai mulți bani de pe urma lor?

Poți juca și solo dacă preferi să fii tu cu gânduri tale. Eu mai fac din astea. Uneori nu mă înțeleg nici eu cu mine, deci e de așteptat să am nevoie de asemenea momente.

Sursa: cutia.ro

Jocul de față este un fel de domino, însă mai interesant și mai modern. Trebuie să așezi piesele în funcție de model sau de culoare și să fii primul care se scapă de ele.

Qwirkle e cu adevărat un joc de familie, care îi va acapara până și pe cei mai năzuroşi copii. Despre adulți nici nu mai zic, eu sunt dată pe spate şi culorile mă cuceresc instant.

Iar acum... ceva util pentru cei care nu pot sta locului, exact ca mine:
Sursa: cutia.ro

Cubul Rubik

Ajută la dezvoltarea memoriei, în special a gândirii analitice. În plus, ne amintește de copilărie și ne ajută să privim în ansamblu asupra vieții.

E ideal atunci când dorești să uiți de stres, fiindcă te concentrezi pe aranjarea lui și îți iese din minte orice altceva. Un beneficiu duce la altul și în acest fel e clar că îți sporești concentrarea.

A fi focusat îți e de folos mai apoi la activitățile desfășurate de tine în mod normal, mai ales la serviciu.

Te-ai gândit ce jocuri îți cumperi pentru un sfârșit de săptămână liniștit? Nu lăsa monotonia să te caracterizeze, ci fii activ: joacă-te!

Articol scris în cadrul concursului Spring SuperBlog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu