marți, 9 aprilie 2019

Un "taifun" e dependent de... mare

Sursa: Hotel Miorița Neptun
Deja am ajuns la mijlocul primăverii, iar vara e imediat după colț. Este, așadar, vremea de plănuit călătorii!

Sincer vorbind, nu am știut că iubesc să descopăr locuri noi, să explorez și să intru cu totul în lumi necunoscute, până ce nu am plecat cu bursă în Spania. Acolo am avut ceva timp liber și spiritul meu aventurier a ieșit la lumină.
                                                                    
Atunci am călătorit de nebună des, dar m-am întors acasă și responsabilitățile (facultate, job, voluntariat etc.) m-au prins bine de tot în lesă. Evident că și lipsa banilor e un factor important, însă, știi cum e, întotdeauna dăm vina pe timp.

Sursa: Hotel Miorița Neptun
Şi totuși, dintre toate locurile din lumea asta mare, cel mai mult îmi doresc să am un nou sejur la mare. După toate activitățile vieții de zi cu zi, simt nevoia să mă relaxez pur și simplu acolo, la un hotel cu piscină. Ce pot să spun, bătrânețea la 23 de ani e grea.

Fix acum un an eram în Barcelona, unde am avut curajul să iau cazare acasă la oameni, pentru un buget cât mai redus posibil. Aș face nebunia asta şi în România? Nu, mai ales că Hotel Miorița din Neptun, care tocmai s-a renovat, oferă condiții de lux la prețuri decente. Merit și eu puțin răsfăț, măcar din când în când.

Râd eu și glumesc, dar, dacă aş face un sejur în Neptun mai lung de 3 zile, cu siguranță m-aş plictisi să vegetez la piscină sau pe plajă. În caz că nu ştiai, te anunț că fata asta (cea care scrie) e hiperactivă și nu poate sta prea mult timp fără să facă nimic.
Sursa: arhiva personală

Chiar și cât aş aştepta să mi se facă bronzul perfect, m-ar însoți una, două sau trei cărți... de dragoste. Mă limitez la atâtea pentru că nu e ușor să le cari (tu, nu eu) de la Oradea și nu știu sigur cât mi-ar lua să identific o librărie.

Revenind la itinerariu, cel puțin în 2 zile din 7 aş avea doar cazarea în Neptun, zilele petrecându-mi-le hoinărind prin stațiuni și prin Constanța. Mi-e dor să revăd delfinii și sunt dornică să văd prin "ochii" telegondolei cum a evoluat Mamaia.

Bineînțeles că ar fi și cumpărăturile pe lista de priorități. Am un pitic pe creier care mă face să iau un articol vestimentar nou de oriunde merg, exact cum are mama obsesia pentru magneții de frigider.

Sursa: Hotel Miorița Neptun
Iar dacă ploaia va da târcoale, încercând să îmi strice escapada, nu ştie cu cine se pune. Nu am ales orice hotel din Neptun, la întâmplare. Miorița e pregătită cu locuri de petrecere a timpului inclusiv în interior. Practic e vorba de confort la superlativ. Asta ca să nu mai spun ce feeric sună ideea de o seară cu ciocolată caldă și seriale.

Nu degeaba am ca motto "esențele tari se țin în sticluțe mici". Înălțimea nu mă prea avantajează, însă pot spune că sunt un adevărat taifun. Găsesc soluții indiferent de situație, mă adaptez rapid și... nu suport să nu dețin controlul. Întrebarea este: ai tupeul să vii cu mine în vacanță?

Articol scris în cadrul concursului Spring SuperBlog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu