luni, 3 aprilie 2017

Extraordinarul meu pare banal / My extraordinary seems trivial

[below in English]

Sunt obosită. Am avut o zi extrem de solicitantă și lungă, dar am simțit nevoia să scriu, să îți scriu. De ce? Ei bine, am găsit acel extraordinar pe care l-am căutat. Vei fi surprins / ă să vezi cât de simplu a fost pentru mine și poate că va fi la fel de ușor și pentru tine. Cam mulți de "pentru", dar creativitatea mea e 0 la ora asta. Scriu în ciuda oboselii, fiindcă mâine nu voi mai simți aceeași euforie a momentului. Liniștea și pacea dobândite se evaporă pe măsură ce timpul trece și îndatoririle obișnuite se revarsă din nou asupra mea.

Azi am avut două ore pauză între cursuri. În general căutam o activitate pe care s-o înserez în acel timp "mort", dar de această dată am preferat să stau pur și simplu. Am mers împreună cu mama (suntem "la pachet" noi două) în parcul universității și ne-am bucurat de vremea frumoasă. Nu am făcut nimic altceva decât să privesc soarele, care îmi zâmbea cu căldură, și să admir peisajul. Uitasem cât de mult mă revitalizează o vizită în natură. A fost suficient să petrec puțin timp departe de telefon sau de un alt tip de distragere a atenției. Proiectele, prezentările și orice stres au dispărut. M-am relaxat și am continuat ziua mai energizată chiar și decât am început-o.

Natura înseamnă viață. Prima e extrem de frumoasă. Cea din urmă cum altfel ar putea fi? Dacă păsările cerului au speranța unei noi zile minunate, omul are cu atât mai mult.

Pentru mine natura e specială și mă încarcă cu energie. Ea are acel...ceva care mă umple cu încredere și pentru asta e extraordinară.

Tu ai găsit extraordinarul? Dacă da, care e?


-----------------------------------------------------------------------------


I'm tired. I had a very demanding and long day, but I felt the need to write, to write to you. Why? Well, I found the extraordinary thing that I looked for. You will be surprised to see how simple it was for me and maybe it will be just as easy for you. A lot of "for", but my creativity is 0 at this time. I write despite the tiredness, because tomorrow I will not feel the same euphoria of the moment. The peace goes away as time passes and ordinary duties came back to me.

Today I had two free hours between classes. Generally, I was looking for an activity for that "dead" time, but this time I preferred to simply stay. I went with my mother (we are almost always together) in the university's park and we enjoyed the beautiful weather. I only looked to the sun, which smiled warmly to me, and I admired the landscape. I forgot how much a visit in nature helps me. It was enough to spend some time away from the phone or some other kind of distraction. Projects, presentations, and any stress have disappeared. I relaxed and I continued the day with more energy even than I started it.

Nature means life. The first one is extremely beautiful. The last one how else could it be? If the birds of the sky have the hope of a wonderful new day, human beings have more than that.

Nature is special to me and it gives me energy. It has that...something that fills me with confidence and for that it's extraordinary.

Did you find the extraordinary? If the answer is yes, which is it?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu