joi, 4 aprilie 2019

Un discurs bun are nevoie de o cafea motivațională

Sursa: magNET.ro
Nu obișnuiesc să beau cafea, dar, şi când o fac, găsesc soluții pentru foametea la nivel mondial, încălzirea globală, salvarea balenelor și alte asemenea... "mărunțișuri". Glumesc, asta doar într-o oarecare măsură.

De ce? Pentru că, deși nu are deocamdată un impact atât de ridicat asupra planetei, ziua mea alimentată încă de la primele ore ale dimineții cu cafea are o deosebită importanță pentru mine personal. Ea reușește să mă surprindă mereu. Hai să îți dau un singur exemplu.

E 16 mai 2018. Ieri dimineață am ajuns acasă, având zborul din Spania în seara (chiar noaptea) de dinainte și venind cu mașina de la aeroportul din Budapesta. Sunt extrem de obosită.

Bineînțeles că nu am apucat să dorm prea mult cu o zi în urmă, fiindcă toată lumea şi-a dorit să mă vadă după cele 4 luni petrecute în experiența vieții mele: Erasmus. Număr zilele care mă despart de întoarcerea acolo, mai am 6, deoarece luni seara am zborul de înapoi.

Am revenit acasă o săptămână pentru ziua de azi. Mai e banchetul de vineri, însă nu participam la el dacă nu era acum o zi mare. E ziua absolvirii și, fiind șefa de promoție a specializării mele (la facultate), trebuie să țin un discurs.

În general mă pregătesc puțin înainte de un astfel de eveniment. Mă pregătesc moral, dacă nu într-un alt mod. De această dată însă nu am avut timp pentru aşa ceva. Noaptea trecută mi-am organizat în minte câteva idei de menționat, dar le-am uitat pe toate și ușor, ușor mă ia panica.

Ce voi face? Vorbesc vrute și nevrute atunci când nu dorm suficient. Nu mă pot concentra și mă las purtată de val, eu – fata care deține veșnic controlul asupra a ceea ce i se întâmplă. Reacția mea la epuizare e una dintre cele mai mari slăbiciuni ale mele. Sper să nu o vezi niciodată.

Sursa: magNET.ro
Și, stând eu așa împreună cu gândurile mele, trece tata pe lângă mine cu o ceașcă de cafea în mână. Mirosul mă lovește instant. Văzându-mi expresia feței, el mă întreabă, cum face adesea, dacă nu vreau să beau. Evident că face la fel atunci când e vorba inclusiv şi de alcool, iar eu îl refuz de fiecare dată. Nu și în acest moment.

Îmi pune tata frumos cafea într-o cană, o îndulcesc din plin și adaug lapte, ca în final să o beau pe nerăsuflate. Nu ştiu dacă ai trecut vreodată printr-o senzație asemănătoare, însă a fost precum o trezire la realitate. Am văzut dintr-o dată viața mai clar.

După aceea am reușit să îmi revin din stres. Nu mi-a mai păsat de ideile uitate și am hotărât că va ieşi totul cu bine până la urmă. E semn bun când mă învăluie din nou optimismul, doar e starea mea naturală.

A trecut timpul cu viteza luminii și m-am văzut brusc în fața a aproximativ 100 de persoane. A fost primul eveniment la care a fost tata prezent și m-am emoționat. Totuși, am intrat în lumea mea și am vorbit din suflet. N-am ținut cont că familia, prietenii, colegii și apropiații lor mă ascultă cu însuflețire.
Sursa: arhiva personală
Vreau să cred că m-am descurcat, pentru că am văzut lacrimi în ochii audienței. Cuvintele spuse din inimă sunt cele care contează cu adevărat. Degeaba mergeam cu foaia sau poezia învățată, nu ar fi avut farmecul improvizației. Autenticitatea dă culoare vieții.

Întâmplarea mea nu ar fi fost la fel de simplu de depășit fără cafeaua care mi-a redeschis orizonturile, cea care mi-a amintit să trăiesc clipa. Ea mi-a dat stropul de luciditate necesar momentului.

Revenind în prezent, pot afirma că am nevoie constant de un asemenea ajutor, datorită programului solicitant. Problema e că nu mă dau în vânt după gustul cafelei făcute de părinții mei.

Sursa: magNET.ro
Astfel, am început să fac cercetări în domeniu și am descoperit locul ideal de unde să îmi cumpăr un aparat de cafea profesional, unul care face o artă din prepararea acesteia și care îmi va deveni curând indispensabil. Mă refer la magazinul online magNET.ro.
Sursa: magNET.ro

Aici au mereu promoții la espressoare, iar eu am pus ochii pe modelul automat Philips HD8651/09 (Black) [Seria 2000]. El îmi oferă posibilitatea de a măcina direct boabele de cafea, pentru a păstra în totalitate savoarea acestora și a mă bucura de fiecare strop de băutură energizantă. Plus că nu lipsește spuma de lapte ce îmi va unge sufletul cu fericire. Asta numesc eu o cafea bună!

Tu cum îți bei cafeaua? Nu-i așa că ți-ar îmbunătăți calitatea vieții un aparat de cafea cum e cel descris de mine mai sus? Aruncă o privire pe site, pentru că merită investiția!

Articol scris în cadrul concursului Spring SuperBlog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu