duminică, 2 decembrie 2018

Pentru o viață sănătoasă, consumă un smoothie în fiecare dimineață

Sursa: Pixabay
În ultimii 2 ani am început să mă maturizez. Îi acord o mai mare atenție corpului meu și mă străduiesc să adopt o alimentație cât mai echilibrată. E un proces de durată, ce-i drept, dar cu pași mici se fac drumurile lungi. Cât de filozofică am fost la faza asta!

Uită tot ce am scris până acum. Adevărul e că vreau să rămân mereu copil și chiar acesta este motivul pentru care încerc să renunț la produsele nesănătoase.

Recunosc, uneori e greu să lupți contra curentului. "Eu îmi iau o porție mare de cartofi prăjiți. Tu ce vrei să mănânci, Dana?" Parcă îmi stă în gât cuvântul "salată", efectiv refuză să iasă la suprafață.

Totuși, așa imposibil cum ar părea, merită. Beneficiile nu întârzie să apară. Și, să știi că nu totul e întunecat. Nu ești într-o peșteră și ai impresia că nu există cale de scăpare. Sau poate că ești, dar ai cu tine o plasmă imensă, o canapea confortabilă și nenumărate pungi cu semințe (în loc de popcorn).

Atâta timp cât îți găsești plăcerile (ne)vinovate din rândul mâncării bio, nu vei mai dori să renunți la acest stil de viață.

Eu m-am îndrăgostit iremediabil de sucurile naturale din fructe. Privind retrospectiv, ele m-au convins că "sănătos" poate fi sinonim cu "delicios". Hai că mai nou fac și rime. Ce pot să zic, intru într-o altă sferă atunci când vorbesc despre ceea ce mă pasionează.

Cele mai frumoase zile ale mele au un element comun, un mic dejun simplu și sățios: un smoothie de fructe. Numai gândul la el îmi și lasă gura apă! Îmi oferă o stare energică cel puțin până la prânz şi sunt un bulgăre de entuziasm întreaga zi. Nu degeaba se spune că ziua bună se cunoaște de dimineață. Acesta este felul meu de a mă vitaminiza 100% natural.

Cu siguranță te întrebi ce rețete folosesc. Să știi că nu asta e important. De obicei pun ce am la îndemână. Bine, bine, admit că sunt o răsfățată și mama o face. Altceva îmi doresc să scot, de fapt, în evidență.

Dacă nu optezi pentru variante care te-ar putea împrieteni întreaga zi cu baia (prune cu lapte, spre exemplu), orice combinație e demențială. Diferența dintre o experiență mediocră și una senzațională la micul dejun o face aparatul cu care îți prepari sucul / smoothie-ul. Nu râde!

Sursa: huromromania.ro
Cu puțin timp în urmă am descoperit storcătorul prin presare la rece, Hurom, care e... magic! Nu, toate sunt o apă și-un pământ, cum crezi tu. Nicidecum. Hurom H-AI One Stop, cel mai nou și performant din gamă, este un storcător care "extrage" cu până la 6 ori mai multe vitamine, minerale și enzime din fructe și legume. Ce să vrei mai mult? Bucătăria a devenit Raiul cu el acolo!

Nu mă pot abține să nu beau măcar un păhărel de suc proaspăt pe zi. Spun "măcar" deoarece am trecut de etapa cu un smoothie de dimineață. Acum prânzul e format dintr-o supă cremă, iar cina are neapărat un suc de fructe atașat.

Obișnuiam să beau seara un suc negru, pentru că nu prea am timp să dorm și am nevoie de energie. Mare greșeală. Un suc natural, din fructe stoarse la minut, oferă o dublă revitalizare.

Sursa: huromromania.ro
Știi ce îmi mai place la Hurom? El are atât o gură mare de alimentare, cât și una clasică. Stai că nu te las în ceață și îți explic termenii tehnici. Gura de alimentare mare înseamnă că aparatul se ocupă de absolut tot. Cea clasică, în schimb, oferă o experiență mai intimă. Te implici activ la procesarea băuturii și e exact ca atunci când gătești. Dragostea dă un gust mai bun.

Sincer vorbind, totul m-a dat gata la ultimul model Hurom. Îți garantez că, odată achiziționat, nu ți-ai mai vedea viața fără el. E un ajutor de nădejde.

Ajunge cu tergiversarea, începe să trăiești sănătos şi tu chiar acum!

Articol scris în cadrul concursului SuperBlog 2018 J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu