duminică, 1 ianuarie 2017

Filosofia pentru o viaţă fericită / The philosophy for a happy life

[below in English]


Fiecare om are propria filosofie pentru o viaţă fericită. Eu nu m-am gândit niciodată la filosofia mea, pentru că nu am considerat a fi ceva deosebit. Recent am dat însă peste un filmuleţ TEDx care m-a impresionat şi m-a pus pe gânduri.

Sam Berns este un tânăr cu un optimism debordant. El suferă de o boală foarte rară, care îi îngrădeşte viaţa din multe puncte de vedere, dar în ciuda căreia trăieşte frumos şi se bucură de fiecare moment. 

M-am regăsit în ceea ce a povestit Sam şi m-a încurajat să îi zâmbesc vieţii, aşa că am decis să postez video-ul. Sper să îţi fie de folos şi ţie şi să înveţi din fericirea lui de a trăi. Nu are rost să îţi explic mai multe, cuvintele sunt de prisos în astfel de situaţii. Te las să îl descoperi pe Sam.


Vizionare plăcută!







Ţi-a plăcut filmuleţul? Care este cel mai important lucru pe care l-ai învăţat din povestea lui Sam?

Dacă urmăreşti clipuri de acest gen, te rog să laşi un link la comentarii către preferatul tău şi să spui de ce l-ai ales.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Every person has its own philosophy for a happy life. I never thought of my philosophy, because I did not think it was anything special. But recently I saw a TEDx video which impressed me and made me thought.

Sam Berns is a young man with overflowing optimism. He suffers from a very rare disease that restricts his life in many ways, but he lives nicely and enjoys every moment.

I found myself in Sam’s story and it encouraged me to smile to life, so I decided to post the video. I hope that you find it useful and you can learn from his happiness to live. There is no point to explain more, the words are superfluous in such situations. I'll let you meet Sam.

Enjoy!

Did you like the video? What is the most important thing that you learned from Sam's story?
If you're watching clips like this one, please leave a comment with the link to your favorite and say why you chose it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu