luni, 15 mai 2017

O doză de motivaţie / A dose of motivation

[below in English]

În fiecare dimineaţă, după micul dejun, îmi iau telefonul în mână. Da, verific noutăţile pe facebook, însă nu fac acest lucru pentru a vedea ce au mai făcut prietenii mei virtuali sau reali. Am un scop mai...educativ, aş putea spune. Îmi iau doza de energie necesară pentru o nouă zi citind mesajele motivaţionale postate în special de paginile Thinking Minds şi Intelligence is sexy. 

Aşadar, azi vreau doar să împărtăşesc cu voi textele mele motivaţionale preferate, sperând să vă înfrumuseţeze seara / ziua. Majoritatea au o semnificaţie profundă, pe care sunt sigură că fiecare o înţelege într-un fel aparte. Acesta e şi secretul lor: sunt generale, dar foarte personale.

-----------------------------------------------------------------------------

Every morning, after breakfast, I get my phone in my hand. Yes, I check the news on facebook, but I do not do so to see what my real or virtual friends have done. It has a more...educational purpose, I could say. I get my energy dose for a new day by reading the motivational quotes posted especially by Thinking Minds and Intelligence is sexy.

So today I just want to share with you my favorite motivational quotes, hoping that I will make your evening / day more beautiful. Most of them have a profound meaning, which I'm sure everybody understands in a special way. This is their secret: they are general, but very personal.


  1. "Fără ploaie nimic nu creşte, învaţă să-ţi îmbrăţişezi furtunile din viaţă."
  2. "Tot ceea ce îţi doreşti este de cealaltă parte a fricii.” 
  3. "Am încetat să aştept lumina de la capătul tunelului şi am aprins-o eu însumi.” 
  4. "Nu ridica vocea, îmbunătăţeşte-ţi argumentul.” 
  5. "Fii acel gen de persoană care întoarce nu doar capete, dar întoarce şi suflete de asemenea.” 
  6. "Cele mai frumoase lucruri sunt întotdeauna ascunse.”
  7. "Închide unele uşi. Nu din cauza mândriei, incapacităţii sau aroganţei, ci din simplul motiv că ele nu mai duc nicăieri.”
  8. "Când nimic nu merge drept (corect), ia-o la stânga.”  
  9. "Într-o zi vom găsi ceea ce căutăm. Sau poate nu, poate vom găsi ceva mult mai bun (mare) de atât.”
  10. "Dacă nu este luptă (efort), nu este progres.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu