joi, 21 martie 2019

O casă trainică se construiește cu materiale premium

Sursa: Vindem-ieftin.ro
Nimic nu e mai plăcut decât ca, la finalul unei zile lungi şi istovitoare de muncă, să poți spune cu un oftat prelung "casă, dulce casă!".

Acum vorbesc despre o casă la modul cel mai propriu, fiindcă nu e același lucru atunci când te referi la un apartament. Vine un moment în viață când te saturi să auzi gălăgia vecinilor de la etaj sau să o audă cei de la etajul inferior pe a ta. Vrei pur și simplu să te auzi tu pe tine. Ei bine, am ajuns și eu în acel punct.

Știi ce e trist? Sunt cam tânără și deocamdată bugetul meu e... să zicem, limitat. Așa că pentru o vreme îmi permit doar să visez la casa perfectă. Da, mă pricep foarte bine la asta, însă acum e una din acele dăți în care nu o fac degeaba și îți împărtășesc la ce m-am gândit.

Am idei destul de bine conturate, mai ales în ceea ce privește folosirea de materiale premium la construirea casei. O fată determinată se ocupă de toate detaliile.

Dacă ți se pare cel puțin ispititoare imaginea mentală cu tine locuind la casă, sunt sigură că ți-ar putea fi de folos informațiile culese cu grijă de mine. Prin urmare, hai să trecem la treabă!

Mai întâi, vreau să te informez că nu mi-aș dori o casă în mijlocul orașului, unde poluarea e în elementul ei și nebunia din trafic face mai mult ca 20 de vecini problemă. Preferabilă ar fi o zonă aproape de oraș, dar totuși în afara lui. Sper că înțelegi la ce anume mă refer.

Aș vrea un loc unde e liniște și pace, dar care să nu oblige să mă trezesc la 5 dimineața pentru a face naveta. Ce, tu nu obișnuiești să te duci târziu la culcare și apoi să tânjești după câteva ore în plus de somn? Nu minți!

Mergând mai departe, trebuie să recunosc că nu prea am văzut case premium (construite cu materiale de calitate superioară), motiv pentru care nu am un model specific în minte.

Nu are rost să te întrebi de ce, deoarece cunoști și singur răspunsul: oamenii se zgârcesc la bani și asociază, total eronat, conceput de "premium" numai cu un preț ridicat. Citește numai întregul articol și vei înțelege cum se cuvine situația reală.

Ei bine, nu-i nimic că nu știu o asemenea casă pe gustul meu, fiindcă astfel am mai multă libertate pentru a-mi lăsa creativitatea în voia ei. Ești gata?

Ce materiale premium îți recomand – aş folosi și eu pentru o casă ca în povești

Nu vreau să se aplice zicala "afară-i vopsit gardul și în casă-i leopardul", deci mă văd nevoită să menționez totul în ordinea priorităților.

Ne ocupăm întâi frumos de fundație, pentru că acesta stabilește trăinicia imobilului, iar apoi construim pereții. Eu cred că ajung 4 sau 5 camere, atât pentru familie, cât și pentru eventualii musafiri. E greu de întreținut o casă mare... Aș fi tentată să optez pentru o casă cu etaj, dar, în cazul meu, e greu cu accesul. Oricum, tu poți face această alegere, dacă ți se pare cool și eficientă.

Sursa: Vindem-ieftin.ro

Bineînțeles că o casă nu e completă fără un acoperiș din țiglă metalică Mat Ice Viking Pruszynski. Arată demențial! Nici nu încape discuția că aleg culoarea roșie. Imediat urmează îngrijirea pe dinăuntru, adică vopsirea pereților cu var de interior Caparol, amenajarea peste tot cu pardoseală WPC și montarea ușilor de interior Porta Doors.


Sursa: Vindem-ieftin.ro

Eu aș vrea neapărat să am în propria cameră un perete cu tapet PS International, exact ca cel din fotografia alăturată. Ar fi un adevărat adaos de rafinament și eleganță.

Pe deasupra, pentru că economia e importantă, n-ar strica nici panourile solare pe casă, asta ca să nu mai spun cât de util este un sistem pluvial Inguri Impro. Soarele e o resursă inepuizabilă, care chiar ne poate fi de folos, iar ploaia este indispensabilă plantelor.

Gata cu casa propriu zisă, e timpul să trecem mai departe și să facem o grădină magică, cu flori, pomi fructiferi și decorațiuni minunate. Nimic din toate acestea nu au farmec fără pavajul Terra Toscana Semmerlock.

Ar mai fi multe de adăugat, dar îți dau liber să colorezi tabloul creat de mine așa cum îți dorești. Ai schița și e simplu de acum să clădești pe ea. Eu mai am ceva important de explicat...

De ce să îți faci casa cu materiale premium?

În primul rând, îmi închipui că nu plănuiești să construiești câte o casă la fiecare 5 sau 10 ani. Dacă investești un ban, vrei să te țină locuința.

Ceea ce pare scump – materialele premium, de această dată – este de fapt ieftin, deoarece costul se amortizează în timp. Îți garantez că nu se compară calitatea.

Şi... pentru a profita de prețul cel mai bun al acestor materiale de construcții, ai la îndemână un site excepțional, care îți livrează marfa direct de la producător: Vindem-ieftin.ro. Scapi în acest mod de costul de depozitare, transport dintr-un loc în altul și nu riști să primești produse rămase 100 de ani pe stoc. Pentru mai multe detalii legate de avantaje, intră cu încredere pe site.

Nu mai sta pe gânduri, ci apucă-te de achiziționarea materialelor premium. Casa ideală pentru tine nu cade de sus și nici nu se găsește de cumpărat. Stă exclusiv în puterea ta să aduci planul ei la realitate!

Articol scris în cadrul concursului Spring SuperBlog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu