marți, 26 martie 2019

Primăvara începe (iar mutatul se termină) cu mese și scaune noi

Sursa: SomProduct
Cred că ți-am mai spus: m-am mutat de curând. Îmi place enorm de mult noua locuință, deoarece am un spațiu doar al meu, unde mă bucur pur și simplu de compania mea.

Totuși, e greu ca, după peste 20 de ani, dintr-o dată să numești un alt loc acasă. Asta în condițiile în care ai locuit în apartamentul anterior de când te știi.

Am crescut acolo, mi-am făcut prieteni, am visat cu ochii deschiși și încet, încet m-am maturizat.

Nu mă înțelege greșit, mi-am dorit din tot sufletul schimbarea, însă e destul de greu să te adaptezi din prima. E nevoie să îți pui serios amprenta asupra noului imobil pentru a-l transforma cum se cuvine în cămin.

Împreună cu părinții mei, am preferat să investesc în mobilier nou, care să nu fie umbrit de vechea locuință. Știi care e problema? Am cam ajuns aproape de fundul sacului, dar nu am terminat complet cu amenajarea. Ne mai trebuie un set de masă cu scaune și încă alte câteva mici elemente.

Mama a spus hotărâtă că ei îi este suficient și măcar pe acestea le-ar aduce de dincolo. Eu, în schimb, am stat și am vizualizat cum ar arăta un set de dining cu bun gust în sufragerie. M-am îndrăgostit de peisaj.

E primăvară. Totul este vesel în natură și ne motivează inclusiv pe noi să ne alăturăm ei. Vreau ca atunci când ajung seara, istovită după prezentarea vreunui proiect interminabil la facultate, să mă întâmpine pacea și liniștea la masă.
                                                                                  
Nu are farmec dacă masa și scaunele sunt din filme diferite, așa cum erau ale noastre. Pe lângă că nu arată estetic, nici nu te așteaptă cu un aer revigorant.
 
Sursa: SomProduct
Îmi doresc un set de masă precum cel din imagine, dacă nu chiar pe acela. E dificil să alegi când ai atâtea variante ce îți iau efectiv ochii!

Nu te mira că am ales albul ca reprezentant de bază. El este proaspăt, energizant și clasic, exact ceea ce dă o lumină aparte întregii camere. Se poartă inocența, fiindcă inspiră un rafinament regal.

Stai, că ar mai fi ceva de cumpărat: scaune de bucătărie. Avem o bucătărie destul de mică, astfel încât am optat pentru o masă încorporată, care nouă, în calitate de familie "numeroasă" – 3 persoane, ne este perfectă pentru a mânca rapid.

Sursa: SomProduct
Sursa: SomProduct
Ei bine, de această dată nu mă mulțumesc cu alb. Nu. Vreau să zâmbesc și să îmi amintesc cu drag de copilărie ori de câte ori intru în bucătărie.

După îndelungi căutări (stau și mă uit după cele care îmi fac inima să bată mai tare), m-am decis. Eu şi scaunele acestea roșii și albastre suntem sortite ca, cel puțin pentru câțiva ani, să ne bem smoothie-ul de dimineață împreună. Ce părere ai despre ele – sunt splendide sau fantastice? Eu zic că amândouă.

Așadar, îți dai seama că mama nu a mai avut nimic de comentat în fața unei asemenea pledoarii. A dat doar din cap, resemnată... E conștientă ce fată zăpăcită și încăpățânată a crescut.

Rămâne doar ca luna viitoare să punem comanda pe SomProduct. I-am promis mamei că fac eu economii pentru achiziție, dar bineînțeles că nu mă crede. Shopping-ul e pasiunea noastră.

Acum e rândul tău să faci modificări, nu mă lăsa de una sungură. Dă viață casei tale cu mese și scaune moderne, care garantat vor înlătura astenia de primăvară!

Articol scris în cadrul concursului Spring SuperBlog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu