duminică, 25 noiembrie 2018

Poate că haina nu îl face pe om, dar acoperișul face casa

Sursa: diviziadeacoperisuri.ro
Ce își dorește cel mai mult pe lume fiecare copil ajuns la maturitate? Să ajungă la casa lui, desigur.

Acela e locul său sacru, unde nu mai trebuie să dea explicații nimănui legat de dezordine și alte asemenea aspecte... neinteresante. Acolo se simte în largul lui și e liber să fie așa cum își dorește. Bineînțeles, nu e tocmai ușor să parcurgi pașii spre independență, însă merită fiecare sacrificiu.
Treci cu greu peste momentele în care dai și ultimul bănuț la construirea locuinței, dar, la final, când vezi până şi acoperișul pe casa TA, ți se umple sufletul de bucurie.
Aceasta este una dintre acele împliniri despre care ai auzit atâtea. Una dintre împlinirile acelea care dau sens vieții.
Ai lucrat, te-ai chinuit și ai ajuns aici. De acum a sosit momentul să schimbi lumea! Hai că deja o dau iar în filozofie și nu e cazul. Vreau să spun, procesul e anevoios la modul cel mai propriu cu putință.
Nici măcar aparentul acoperiș de deasupra capului nu e simplu de ales. Te-ai uitat vreodată peste ofertele de pe piață? Eu am făcut-o și, îți spun cu toată sinceritatea, m-am pierdut grav.
Care e mai bună: țigla metalică Bilka, țigla metalică Viking Pruszynski sau țigla metalică Wetterbest? Poate că ar trebui să optezi în schimb pentru un acoperiș de casă din tablă? Decizii, decizii! Pentru mine, ca să joc cartea onestității până la capăt, toate sunt mai mult sau mai puțin la fel.
Normal că văd diferența dintre un acoperiș de țiglă metalică și unul de tablă cutată, doar nu sunt chioară. Ce nu prea știu e care e bun pentru nevoile mele. Hmmm, complicat. E cam ca o ecuație de matematică, asupra căreia nu am izbândă și nu îi pot găsi rezolvarea.
În afară de faptul că scopul acoperișurilor e de a izola casa de mediul exterior – a ține frigul / căldura la distanță în funcție de anotimp și a ne feri de ploaie. Ar trebui să știu mai multe, nu-i așa?
Adevărul e că am și eu cunoștințele mele. Eu sunt inventivă de fel și deja am o multitudine de idei cu privire la... culori. Hihi, sper că nu te mai surprinde nimic legat de minunățiile mele.
Așadar, trage adânc aer în piept și continuă lectura. Vei avea parte de o perspectivă inedită asupra alegerii acoperișului ideal. E varianta mea proprie și personală.

Acoperișul casei se alege pe culori, iar personalitatea e cea care îi dictează inimii

1. Acoperișul negru
Cine spune că negrul e doar pentru înmormântări, greșește amarnic. Negrul e sinonim cu misterul. Negrul e mai plin de viață decât mulți oameni pe care îi cunosc eu și poartă numai culorile curcubeului, fie vorba între noi.
Revenind la acoperiș, fiindcă m-am lăsat dusă de pasiune, negrul îl face pe trecătorul de rând să se întrebe: oare ce se ascunde acolo? Sunt malefică, știam deja asta.

2. Acoperișul roșu
Cred că m-am uitat la prea multe desene animate, pentru că acoperișul roșu mi se pare clasic. Cum spune englezul, "oldie, but goldie".
Vrei o casă drăguță, care să inspire siguranță și să îți fie mai mare dragul să o privești? Roșu e alegerea. Eh, și dacă ești un romantic din fire, roșu face toți banii. Iubirea schimbă tot, până la urmă.

3. Acoperișul galben
Nu știu ce anume îți inspiră ție, însă galbenul reprezintă pentru mine: lumină, soare, fericire. Exact așa, în ordinea asta. Astfel că, o casă cu un astfel de acoperiș semnifică pentru mine seninătate.
Nu îmi dau seama de ce, dar mi se pare că s-ar potrivi unei familii cu copii. Inocența lor combinată cu veselia culorii ar duce vara în sufletele locatarilor, indiferent de temperatura scăzută de afară.

4. Acoperișul verde
Un singur cuvânt exprimă tot ce simt în legătură cu acest tip de acoperiș (și tot ce ține în general de culoare): pros-pe-ți-me! Efectiv mă gândesc la iarba fragedă și la mirosul ei îmbietor. Sunt o ciudată, mă declar vinovată. Cert e că, dacă ai măcar o senzație similară și ești un adept neclintit al naturii, verdele este culoarea ta.

5. Acoperișul albastru
Nu degeaba se spune că cerul e limita. Așa și e! Un acoperiș de un albastru ca cerul senin e demențial. Te face să vezi dincolo de detalii și să visezi cu ochii deschiși.
Probabil că sunt prea idealistă, însă eu îmi și închipui iluzia creată de acoperiș în combinație cu cerul... ca și cum nimic n-ar despărți casa de infinit.
Plus că, cerul tău va fi mereu seniiin! Bine, o persoană vulcanică e liberă să opteze pentru un albastru închis, ca norii de furtună. Ar putea fi luat ca avertisment de către ceilalți.

Mă opresc fiindcă mai am puțin și iau la rând toată paleta de culori. Sunt doar încântată că aceasta trebuie să fie unica mea grijă. Pentru orice informații despre cel mai bun acoperiș de casă, apelez la ajutorul experților de la Vindem-ieftin.ro.
Pe lângă că aflu tot ce mă interesează în ceea ce privește materialele de construcții, mai și beneficiez de un preț miiic.
Tu probabil ai îndoieli să comanzi asemenea produse online. Te cred, la fel am avut și eu. Știi ce m-a convins să am încredere în serviciile acestui site inovator? Recenziile video trimise de oameni ca tine și ca mine.
Hai, nu te mai rețin, aruncă o privire și pune-te să îți construiești casa! Nu e de ajuns să îți doreşti să se întâmple, ci trebuie să muncești cu drag și spor.
P.S.: acoperișul casei mele va fi optimist de negru. Al tău ce culoare va avea?

Articol scris în cadrul concursului SuperBlog 2018 J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu