joi, 8 noiembrie 2018

Așa m-aş duce... că până în Japonia nu m-aş opri

Sursa: extclub.ro
Astăzi am prezentat împreună cu doi colegi un proiect la facultate despre măsurile protecționiste în Statele Unite ale Americii, Europa și... Japonia.

Stând și ascultându-l fascinată pe colegul meu italian (Erasmus) vorbind despre istoria tumultoasă a Țării Soarelui Răsare, mi-a zburat gândul departe. Am atâtea pe cap, încât aș pleca unde văd cu ochii.

Cum el ne povestea atât de pasionat prin câte a trecut această țară fantastică, mi-am dat seama că nu știu mai nimic despre ea. Necunoscutul mă atrage ca un magnet. Iar dacă mi-a intrat în cap dorința să vizitez sau să experimentez ceva anume, nu-mi mai iese cu ușurință.

In plus, eu sunt genul acela de om care preferă să descopere locuri noi mai degrabă decât să citească despre ele pe diverse bloguri de călătorii. Nu mă ajută să știu că alții au fost acolo înaintea mea.

Vreau să merg eu. Să văd cu ochii mei despre ce e vorba și să mă îndrăgostesc de peisaj și de oameni din proprie inițiativă. Nu-mi place să mă las influențată.

Nu o spun cu răutate, ci pentru că în marea majoritate a cazurilor în care m-am lăsat "pe mâna" unei persoane, am sfârșit prin a fi dezamăgită.

Hei, nu mă refer că m-a dezamăgit omul. Nicidecum. E vorba despre recomandare... nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor mele.

Ce pot să zic, sunt pretențioasă, așa că mai bine mă lași să fac ceea ce vreau. Mama biata știe prea bine că aceasta e cea mai bună soluție.

Așadar, am venit repede acasă și am început să caut frenetic fotografii cu privire la ce aș putea vedea într-o excursie în Japonia. M-au tulburat. E atât de frumoasă acea țară îndepărtată! Doamne, nici nu am cuvinte s-o descriu.

Sursa: extclub.ro

Știu ce am scris adineauri referitor la părerile altora, însă mă gândeam la păreri transmise de o persoană... nu de o imagine. Nu degeaba se spune că o fotografie face cât o mie de cuvinte. E perfect adevărat!

Tokyo, Miyajima, Hiroshima și Tochigi sunt nemaipomenite... Simt cum mă strigă fiecare oraș: "Vizitează-mă, Dana, fă-o cât mai repede! Nu știi ce pierzi!"

Mă pun în locul unui ghid turistic acum. Citește și te minunează!

Dacă vrei să vizitezi un oraș cu o cultură foarte vastă și diversificată, nu există o alegere mai bună decât Tokyo, vestitul oraș din Țara Soarelui Răsare, cunoscut pe mapamond pentru faptul că este cea mai populată metropolă din prezent, fiind o aglomerație urbană cu peste 37 de milioane de locuitori.

Sursa: Pixabay
Inclus în diferite topuri oficiale realizate de diferite instituții pe locuri cuprinse între 1 și 11, Tokyo este recunoscut pentru calitatea vieții și a educației (universitare) oferite, fiind un centru financiar extrem de important pe Glob și, de asemenea, unul dintre cele mai moderne orașe ale lumii.

Indiferent de gusturile pe care le ai ca turist, Tokyo îți va oferi exact ceea ce cauți. Astfel, impozanta metropolă japoneză te va purta de la minunatele peisaje ale grădinilor Koishikawa Korakuen, Hama Rikyu, Rikugien, Yoyogi Park și Shinjuku Gyoen la marile centre comerciale moderne precum Roppongi Hills sau Shibuya (frecventat mai ales de tineri).

Apoi, de la Tokyo Tower (333 metri înălțime) și Tokyo Skytree (634 metri) vei fi purtat prin curtea Palatului Imperial și a frumoaselor muzee (Tokyo National Museum, Edo-Tokyo Museum) și temple (Sensoji, Sengakuji) către atmosfera veche a orașului, care mai poate fi resimțită în secolul XXI și în districtul Asakusa.

Iar dacă încă îți trăiești copilăria și vrei să te mai bucuri puțin de ea înainte de a te împrieteni cu o domnișoară în kimono, japonezii te așteapă la Tokyo DisneySea sau Tokyo Disneyland.

Te-am convins că e un "must see" sau trebuie să mai insist? Eu tind să cred că e suficient... deocamdată.

În goana mea haotică după oferte și vacanțe în minunata Țară a Soarelui Răsare, am găsit turul ideal. Nu, nu-ți spun încă numele companiei. Sunt șmecheră și îți prezint detaliile încadrate de beneficii. Hohoho, nici n-ai idee câte am găsit!


5 motive să vizitezi Japonia cu Exact Travel Club

1. Mi-am dat seama că nu e o idee bună să merg de nebună în Japonia. Poate că mi-a funcționat chestia asta în Spania, dar nu se va întâmplă același lucru în Japonia. Nu cunosc limba, cultura și risc să mă pierd grav. Am nevoie de un circuit în Japonia cu ghid vorbitor de japoneză. El mă va salva din orice situație.

2. Pentru că nu mai pot aștepta nicio secundă (chit că geniala idee mi-a venit abia azi), planul e să merg în Japonia în 2019. Eu sunt întotdeauna pe repede înainte, așa că nu ar trebui să te mire noul meu pitic de pe creier. Am văzut că această agenție de turism are vacanța nu mai târziu de luna aprilie. Visurile devin realitate cât ai bate din palme!
 
Sursa: extclub.ro
3. Să știi că m-am interesat pe net în diverse locuri. Nicăieri altundeva nu mi s-a promis că voi vedea schimbarea unei dinastii! Practic pot (putem chiar) asista la scrierea istoriei japoneze. La propriu. Peste ani, voi avea ce povesti nepoților. Nu se compară "am ajuns directorul executiv al unei companii de renume la doar 30 de ani" cu "ați învățat la istorie că, după 200 de ani, în 2019 a abdicat Împăratul Japoniei? Ei bine, eu eram acolo."

4. Prețul este mai mult decât decent. Cum aș găsi eu condiții similare de trai în celălalt capăt al lumii pentru atâția bani? Despre ce vorbesc, în ultima vreme sunt pierdută în timp și spațiu chiar în propriul oraş. O evadare din cotidian, într-un loc în care se ocupă o altă persoană de toate mărunțișurile, e mai mult decât binevenită. Nu voi fi absurdă să afirm că sejurul e ieftin. Nu e. Însă probabil știi și tu zicala: "dai un ban, dar stai în față".

5. Eu am o idee vagă despre ceea ce vreau să vizitez. Bineînțeles, în general cunosc obiectivele turistice obișnuite. Totuși, experții îmi vor descoperi privirii nenumărate locuri pe care nici în vis nu mi le-am închipuit. Acolo cred că prind basmele cu adevărat contur... Fiecare țară are secretele ei, iar eu sunt mai mult decât pregătită să le aflu pe cele ale Japoniei!

Sursa: extclub.ro
Deja mă și văd purtând un kimono, ținând în mână o katană. Cred că e semn să mă opresc. Cine știe pe cine îmi trece prin minte să "sacrific" în numele Imperiului... Mai bine îmi îndrept gândurile spre azalee.

Dacă nu vrei să riști să îmi devii victimă, fă-ți bagajul și hai să plecăm împreună spre aeroport. Imediat vine luna aprilie și, odată cu ea, o experiență de neuitat!



Articol scris în cadrul concursului SuperBlog 2018 J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu