luni, 26 noiembrie 2018

Frumusețea merge mână în mână cu siguranța de sine

Sursa: farmec.ro
Dacă tot se duce în ultima vreme lupta pentru drepturile egale ale femeilor cu bărbații, hai să o spunem pe șleau: e greu să fii femeie. Gata, masculii feroce au și închis pagina, motiv pentru care ne putem liniști și trece la o șuetă.

Pe lângă că avem joburi solicitante și poate familii (cu copii mici), e important, ba nu, e de-a dreptul vital să arătăm mereu ca scoase din cutie. Nu-i pasă nimănui dacă ai sau nu timp de tine, ci trebuie să fii îmbrăcată impecabil, iar machiajul să fie perfect.

Doamne ferește să se vadă oboseala din ochii tăi! Nu, ești o eroină și te porți ca atare. Luptele tale sunt interioare și acolo vor rămâne. Exteriorul e zâmbitor și gata să le sară tuturor în ajutor.

Așadar, pentru a reuși, totuși, să menținem lucrurile în această fază, avem și noi secretele noastre. Hei, chiar și supereroii au sprijinul lor. Al meu constă în noua gamă Aslavital Mineralactiv, creată pe baza argilei 100% naturale.

Cu siguranță știi și tu că, pe lângă activitățile nenumărate desfășurare pe parcursul zilei (uneori chiar și nopții), și poluarea ne maltratează tenul. Trăim în orașe, e imposibil să o evităm, însă o putem opri din a ne face rău. Asta face, de fapt, Aslavital Mineralactiv.

Pentru a fi protejată în totalitate, eu apelez la un întreg ritual. Fiecare produs are întrebuințarea sa și orice greșeală poate compromite rezultatul final.

Sunt drăguță astăzi și m-am hotărât să împărtășesc cu voi secretele mele în materie de frumusețe. La cât de expansivă sunt, nici nu cred că am altele. Hmmm, nu promit.

Fără alte completări...
Fii frumoasă și sănătoasă cu 5 produse magice de demachiat

Începem cu ceva clasic. Ştim toate că nu avem cum să dăm greş cu apa micelară. E pur și simplu un must have. Astfel, acesta e primul pas al demachierii. Se aplică ușor și se șterge, nefiind nevoie nici măcar de clătire. Odată tenul detoxifiat, trecem cu ușurință la următorul produs.
Sursa: farmec.ro


2. Crema hidratantă antipoluare SPF10
Ziua se începe cu stil, iar asta împlică fără doar și poate o cremă hidratantă. Cu ajutorul ei, poluarea va sta la distanță întreaga zi. Nu degeaba argila este recunoscută pentru efectele sale dezinfectante. Adio bătrânețe, bun venit tinerețe!


3. Fiolele de regenerare celulară
Anii tac și trec. Sunt eu abia la 20 și ceva de ani, însă mă pregătesc din timp. Dacă nu avem grijă de ea, pielea își pierde elasticitatea și vom ajunge... ca stafidele. Eu nu îmi doresc așa ceva! Aplic frumos fiola înainte de culcare și am scăpat de imaginile îngrozitoare despre viitor, iar pielea mea îmi va mulțimi pentru revitalizare.
Sursa: farmec.ro


4. Elixirul antirid și antipoluare
Am trecut cu bine peste stresul cotidian și acum ne relaxăm. Elixirul din imagine face minuni... la propriu! Nu glumesc cu relaxarea, argila din compoziție are numeroase avantaje, printre care se știe a fi și antistres. Hihi, ridurile și poluarea n-au nicio șansă în fața mea! N-au decât să dea ce au mai bun, tenul meu e pregătit să le înlăture.


Pentru că merităm un răsfăț complet, duminica e ziua pentru cărbune... pentru crema cu cărbune. Ea ne ferește de deshidratare, de iritații și de orice alte sensibilități ale pielii. Are efecte cicatrizante, dar și o putere de absorbție remarcabilă. În aceste condiții, cine mai are nevoie de Spa?

Aşa arată schema mea de frumusețe. Sunt curioasă ce arme secrete folosești tu.

Totuși, să știi că eu nu intenționez să renunț la rețeta mea. Ea îmi aduce succesul. De ce?

Iată numai câteva dintre numeroasele sale beneficii: hidratarea, detoxifierea tenului și protejarea sa împotriva efectelor stresului urban, regenerarea celulară naturală. Nu-i așa că sună minunat?

În cazul în care vrei să mi te alături în lupta contra poluării, întreaga gamă de produse este disponibilă în magazinele de brand Gerovital şi Farmec, în magazinul online www.farmec.ro, dar și în hypermarketuri, supermarketuri și magazinele de specialitate din țară.

#caleasprefrumusete #Aslavital #Mineralactiv

Articol scris în cadrul concursului SuperBlog 2018 J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu