joi, 15 noiembrie 2018

Black Friday... gustul fericirii!


Luna noiembrie a venit din nou, iar odată cu ea și frenezia numită Black Friday. Oamenii au liste de cumpărături interminabile și nu mai știu prin ce magazine să dea fuga.

Bineînțeles, printre cele mai căutate articole se regăsesc cele vestimentare. Desigur, nici eu nu fac excepție dintre disperații care nu știu pe ce să pună mâna. Vreau să cumpăr de toate, pentru toate persoanele dragi (mai ales pentru mine), în cel mai scurt timp și... la un preț cât mai redus.

Eu am obiceiul să cumpăr lucruri în exces, să fie acolo în caz de ceva, dar nu e deloc in regulă. Bugetul meu o știe cel mai bine. Pentru a fi un supererou si a reuși să ating toate aceste obiective, am nevoie de o strategie bine pusă la punct.

Cum să profiți de Black Friday cu stil în 6 cai pași simpli.

Sursa: answear.ro
1. Verifică pușculița
Banii vorbesc... și încă cum! Prin urmare, trebuie să știi exact de câți dispui. Nu vrei să intrii în datorii.

Bugetul trebuie sa fie organizat, totul calculat până la ultimul bănuț. De asemenea, întrebările existențiale nu trebuie să lipsească.

În cazul în care te-am băgat în ceață, mă refer la cele de genul: Oare am cu adevărat nevoie de acea bluză de damă pe care am pus ochii săptămâna trecută? Nu de alta, dar se apropie Crăciunul și cadourile nu se cumpără singure.

2. Ochește prada
A sosit timpul să ieși din casă și să dai o raită prin magazine. Dacă ești mai ocupat, cam ca și mine, nu excluzi nici magazinele online. Indiferent ce variantă alegi, important este să-ți stabilești cu atenție lista de cumpărături.

3. Compară prețurile
Cu siguranță că îți dorești să faci o alegere cât mai bună, nu să arunci banii pe fereastră. Practica ne demonstrează că, de cele mai multe ori, magazinele vând produse similare.

Astfel, îți recomand ca, înainte să te arunci cu capul înainte și să o dai în bară, să arunci o privire în jur. Șansele de-a găsi ceea ce cauți la un preț mai mic sunt destul de ridicate. Așa că bifează și acest aspect.
Sursa: answear.ro

4. Umple coșul
Dacă ai ajuns până aici, ar cam fi cazul să te decizi ce vrei de la viață. Liniștește-te, nu-ți cer să-mi spui unde te vei afla peste 10 ani. E vorba doar de Black Friday 2018 și achizițiile tale.

E momentul să pui în coș produsele mult visate. Atenție! Aceasta e varianta finală, iar modificările nu sunt permise sub nicio formă! Nu ne jucăm aici...

Ah, bine că mi-am amintit, ar fi drăguț să adaug acolo o pereche de ghete de bărbați. Să fie, nu am vreun motiv ascuns... sau am?

5. Numără secundele
Aceasta e partea cea mai grea. "Tic-tac, tic-tac, bate ceasul neîncetat", cum spune un cântec din copilărie.

Nu ceda ispitei, ci așteaptă momentul potrivit. Chiar dacă ți se pare că acesta întârzie, nu te lăsa păcălit. Crede-mă că merită așteptarea!

Dacă totuși nu ai încredere în mine, ai încredere în bugetul tău... experiența m-a învățat că, trăgând din când în când cu ochiul la el, se duce la vale entuziasmul cumpărăturilor. Nu e mai bine să cumperi mai multe produse cu bani mai puțini decât să te lași pradă tentației?

6. Fă-ți de cap
Chinul a luat sfârșit. Dacă ai rezistat tentației până în această clipă, e vremea răsfățului. E timpul să treci cu încredere cardul pe la casa de marcat (online sau offline).

Nu mai e cazul să te îngrijorezi cu privire la bani sau alte fleacuri, ci pur și simplu te lași prins în febra cumpărăturilor. Ai respectat cu sfințenie toți pașii de până acum, nu-i așa? Vreau să cred că răspunsul e da, iar atunci chiar nu ai de ce să-ți faci griji.

Ești gata să dăm iama împreună în ofertele de Black Friday? Singurul impediment de care ne putem lovi e lipsa spațiului. Nu e o problemă, găsim noi soluții. Cumpărăm o nouă geantă de damă! Cu cât e mai încăpătoare, cu atât mai bine! 

Articol scris în cadrul concursului SuperBlog 2018 J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu